h1

Random#2

May 8, 2012

7 mei 2012. I lost my friend, a good friend.

Macam tak percaya. Terlalu tiba-tiba

Bila orang yang dekat dengan kita pergi, baru nak rasa yang mati tu memang dekat dengan kita. Teruk.

Bila dapat berita, terus teringat memori berkursus sama-sama, pergi indonesia sama-sama, pulau pangkor sama-sama. Ceria. Sebab enti memang ceria 🙂

Teringat bila balas mesej masa puasa, lepas tu balas mesej masa raya. Call enti untuk dapat information pasal krs.

Ah sheesh, mata masuk habuk.

Hafizah, enti bagi impak yang cukup besar. Enti dapat banyak pahala, sebab enti ingatkan ramai orang yang nyawa tu boleh  diambil bila-bila.

Eh banyak pulak habuk ni..

Hafizah mesti enti tengah gembira kan? Sebab kat sini semua orang doakan enti. Hehe

Ana tak tau ramai ke yang nak doakan ana bila ana pergi.

Moga kita jumpa lagi. In His jannah, hopefully 🙂

Al-fatihah (1992-2012)

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: